ssimona.blogg.se

love

Publicerad 2012-11-25 10:38:55 i Allmänt,

Tjääänare!
 
läget yao? 
 
Nu var det ett tag sen jag skrev (1,2 veckor? maybe)  Hästarna jobbar på som vanligt. Med tanken att börja trappa ner dem lite båda två. Båda gjorde sina sista starter för kanske två veckor sedan, S fick ett nedslag och P var felfri i grunden och sen missade guldfisken på ryggen det andra hindret i omhoppningen............. Trots det var mina hästar grymma!
 
Det är dåligt med bilder nu för tiden :( senast systemkameran var med till stallet var i juli.. Måste se till att få till en liten foto session med mina vackar damer snart. 
 
idag bär det av till börjes som har öppnat i bro. Jag har inget direkt som jag ska handla men kanske lite reflexer och hovkratsar som mystiskt försvinner hela tiden. konstigt det där. Det är ju globen om MINDRE än en vecka!!!!!!! Därför måste jag hålla i´min plånbok idag, den tycker nämligen konstigt nog mycket om att spendera pengar och att vara tom.. knas.
 
Puss och kram nu skall jag klä på mig kläder. ni vet. och lite spackel i fejjan.
 
Simona

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela